Garantie en klachten

blije stenen

Retourneren

Garantie
Heb je een beschadigd of onjuist product ontvangen? Maak binnen 2 maanden na constatering van het gebrek een melding bij ons en indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor vervanging van het product.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij doen graag ons best om je alsnog een glimlach te bezorgen. Wij worden namelijk blij, als jij dat ook bent. maak je klacht kenbaar bij ons door contact met ons op te nemen.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Het product is toegevoegd aan uw winkelwagen.

Verder winkelen Bekijk winkelwagen